____ ____ ____

سقف های متحرک آلومینیومی و کاربرد های آن

اسفند 9, 1399

سقف های متحرک آلومینیومی و کاربرد های آن

سقف متحرک آلومینیومی پارکینگ

سقف های متحرک آلومینیومی در سال های اخیر از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است . با توجه به گرم تر شدن هر ساله تابستان و بهار شما نیاز به یک

سقفی  دارید که هم در صبح و ظهر برای ماشین یک سایه ای فراهم شود و هم در شب بتوانید از آسمان لذت ببرید.

ویژگی سقف متحرک آلومینیومی رویین دژ

1 – عایق گرما و صدا : سقف های آلومینیومی در برابر سرما و صدا مقاومت بالایی دارند . در این سازه ها در بین پروفیل های آلومینیومی از عایق های سبک استفاده شده است ، استفاده از این عایق های سبک باعث میشود تا از نفوذ صدا و دمای بیرونی محیط به داخل محیط جلوگیری می کند .

2 – استحکام و مقاومت بالا : سقف های آلومینیومی مقاومت بالایی دارند و جسمی به وزن 50 کیلو گرم را میتواند تحمل کند .

3 – حالت تهویه : سقف های آلومینیومی متحرک علاوه بر باز بودن یا بسته بودن یک حالت سومی هم دارد که وقتی ریموت را روی آن تنظیم می کنید هم سایه و  هوای مطبوع فضای محیط به صورت همزمان بهره ببرید .

4 – سیستم هدایت آب : این سقف های دارای سیستم هدایت و جمع آوری آب باران  را به ناودانی های تهویه شده برای هدایت کردن آب باران می فرستد .

5 – مقاومت در برابر آب و هوا : این سقف های متحرک  با متریال هایی طراحی شده اند که در برابر اشعه خورشید و خوردگی (این پروفیل ها با رنگ مخصوص آلومینیوم رنگ شده است.)مقاوم هستند .

انواع کارکرد سقف های متحرک آلومینیومی

این توع سقف ها از دو نوع اتوماتیک و دستی قابل تنظیم است . در نوع دستی سقف با یک میله باز و بسته می شود . در حالت برقی توسط ریموت کنترل قابل باز و بسته شدن می باشد .

کاربرد سقف های متحرک آلومینیومی

بیشتر کاربرد این سقف ها در رستوران ها، استخر ها ، محیط های اداری و… میباشد . این سقف ها در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید میشود.

برای اطلاع از انواع سقف ها میتوانید با ما در تماس باشید .

سقف متحرک, مجله رویین دژ
درباره تیم رویین دژ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 9 + هفت =