____ ____ ____

قیمت سقف متحرک شیشه ای

فروردین 26, 1400

قیمت سقف متحرک شیشه ای

قیمت سقف متحرک شیشه ای

قیمت سقف متحرک شیشه ای موضوعی است که بسیاری از افراد در گوگل جست و جو میکنند و به دنبال جواب این مسئله هستند.

در این مقاله سعی می کنیم تا جایی که بتوانیم قیمت و عوامل تاثیر گذاری بر این مسئله را بازگو کنیم تا سوال و ابهامات مشتریان عزیز و شما خواننده گرامی برطرف شود.

سقف متحرک شیشه ای بستگی به جنس سازه و شیشه ای که در آن به کار می رود متفاوت است. و همچنین میتوان گفت:

اساس قیمت گذاری سقف های متحرک بدین صورت است که سقف های با متراژ کمتر از ۳۰ متر مربع بدلیل پایین بودن متراژشان فارغ از مدل و جنس پوشش , بصورت پروژه ای برآورد قیمت میشوند .

در برآورد قیمت سقف هایی با متراژ بیشتر از ۳۰ مترمربع , پارامترهای زیر تعیین کننده قیمت هستند :

۱. نوع طراحی سازه با توجه ابعاد پروژه , که هرچقدر ابعاد دهنه پروژه بیشتر باشد مسلما نیاز به سازه سنگین تری هست که باعث افزایش قیمت می شود .

۲ . پوشش مورد استفاده بر روی سازه , در ساخت سقف های متحرک بسته به سلیقه مشتری و شرایط پروژه از پوشش های متفاوتی میتوان استفاده کرد , اعم از پلی کربنات , شیشه لمینت سکوریت , ساندویچ پانل , ورق سینوسی و… که انتخاب هرکدام تاثیر بسزایی در طراحی و سبک یا سنگین شدن سازه و در نهایت قیمت سقف دارند .

۳ . تعداد ماژول متحرک سازه و میزان بازشو سقف , هرچه تعداد ماژول های متحرک بیشتر باشد مصالح بیشتری مورد استفاده قرار میگیرد و در نتیجه قیمت سقف افزایش میابد .

۴ . شرایط محیطی پروژه , اعم از دیوار کشی ها و زیرسازی , ارتفاع کاری , مکان اجرای پروژه و…

حال اگر اجازه دهید یک تعریف کوچک از سقف های متحرک داشته باشیم تا دوستانی که مقالات پیشین را مطالعه نکرده اند در این مقاله به صورت مختصر با این سقفها آشنا شوند.

انواع سقف های متحرک

سقف پارچه ای: سقف متحرک پارچه ای در کل یک سیستم تشکیل شده از پارچه و آلومینیومی است که به صورت اتوماتیک و دستی میتوان آن را تهیه نمود.

اتوماتیک آن با استفاده از قرار گرفتن موتور و ریموت باز و بسته میشود و اما دستی آن هم که دیگر کاملا مشخص خواهد بود .

جنس پارچه ی آن  pvc با طول عمر بالا و همچنین خاصیت ضد آب بودن را دارا است ، سبک بودن آن و به رنگ پایه بودن پارچه زیبایی دوچندان را به محیط می بخشد.

سقف متحرک حیاط حبابی: این نوع از سقف ها برای حیاط خلوت و همچنین به علت شفاف بودن و عبور نور از آن برای پروش گل و گیاه هم مناسب است.

سقف متحرک حیاط پلی کربنات: به علت اینکه به گونه ای طراحی شده اند تا قسمتی برای خروج آب داشته باشند برای روزهای بارانی و برفی بسیار مناسب هستند. سقف های پلی کربنات با استفاده از ورق های پلی کربنات و پروفیل های آلومینیومی تشکیل شده اند و دیدی از سمت بیرون و داخل ندارند.

سقف متحرک شیشه ای: سقف های شفاف و زیبا که در برابر تغییرات آب و هوا بسیار مقاوم هستند و در تمامی مکان ها و فضاها می توان از این نوع سقف ها استفاده کرد . اما هزینه سقف های شیشه ای در نصب و اجرا نسبت به سایر سقف های بیشتر خواهد بود .

سقف متحرک استخر: برای استخر به عنوان یک محیط تفریحی، می­توان از سقف برقی استخر که همزمان راحتی و ایمنی را فراهم می­کند، بهره برد.

حال میخواهیم در رابطه با یکسری از مزایای سقف های متحرک صحبت کنیم ، البته هنوز یادم نرفته است که باید در رابطه به موضوع اصلی بپردازیم اما این نکته خالی از لطف نخواهد بود :

  1. محافظت در برابر تغییرات آب و هوا ( باران و برف )
  2. جلوگیری از تابش مستقیم اشعه مضر خورشید
  3. قابلیت استفاده در تمام فضاها و مکان ها
  4. قابلیت باز و بسته شدن راحت در زمان­های مورد نظر ( هر زمان تمایل دارید سقف را باز می­کنید و هر زمان هم که نمی­خواهید می­توانید به سادگی سقف را جمع کنید)
  5. قابلیت نصب سیستم نورپردازی برای روشنایی (استفاده از سقف در هر زمان از شبانه روز)
  6. قابل استفاده در تمام فصول سال با توجه به محافظت در برابر شرایط جوی مختلف و هم چنین امکان نصب سیستم­های گرمایشی و سرمایشی در زیر سقف ها
  7. جلوگیری از دید از اطراف
  8. عدم ورود گرد و غبار به مکان و فضای مورد نظر

قیمت سقف متحرک شیشه ای:

بهترین و زیباترین نوع سقف های متحرک ، سقف متحرک شیشه ای است که با توجه به شیشه لمینت سکوریت دوجداره علاوه بر زیبایی ، در شرایط بد آب و هوایی هم میتوان از این گونه سقف ها استفاده کرد و بدون هیچ مشکلی در زیر چنین سقف هایی از محیط اطراف و فضا لذت برد .

در رابطه با قیمت سقف های متحرک برقی و شرایط آن در ابتدای مقاله با هم صحبت کردبم و گفتیم که به نوع و جنس شیشه درخواستی ، متراژ آن و عوامل دیگر بستگی دارد که برای آگاهی از قیمت میتوانید در اینجا درخواست دهید.

شرکت مهندسی رویین دژ با داشتن تیم فنی و اجرایی قوی و همچنین سابقه ی درخشان چندین ساله ی خود میتواند برای تغییر در حال و هوای زندگیتان بهترین انتخاب باشد.

جهت مشاوره رایگان و همچنین استعلام قیمت میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

سقف متحرک شیشه ای, مجله رویین دژ
درباره تیم رویین دژ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 1 × 1 =