____ ____ ____

سالن های اتوماتیک آکاردونی

سالن های اتوماتیک آکاردونی

رویین دژ طیف گسترده ای از سایبان های متحرک آکاردونی را برای استفاده های خانگی ، اماکن مذهبی ، صنعتی و توزیعی، نمایشگاه های فصلی موقت ودائم ، ورزشی، فرهنگی و تفریحی مشتریان فراهم می کند . ما قادر به ارائه سالن های تاشو دائم و موقت طبق شرایط وخواسته مشتریان در سراسر ایران هستیم . این سایبان ها یک راه حل عالی برای تعداد زیادی از صنایع و اماکن با برنامه های کاربردی داخلی می باشد .

از مزایای سایبان های متحرک آکاردونی میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • ابعاد قابل تغییر :
    این سایبان ها در سایزهای مختلف طول ، عرض و ارتفاع بسته به نیاز مشتری طراحی و ساخته می شوند
  • قابلیت جابجایی :
    این سایبان ها به صورت ریلی و چرخدار تولید می شود که می توان سایبان های چرخدار را به راحتی جابجا نمود و در قسمت های دیگر سایت مورد نظر از آن استفاده نمود .
  • صرفه جویی در فضا :
    به دلیل خاصیت جمع شوندگی ، این نوع سایبان در مواقعی که مورد استفاده قرار نمیگیرد به راحتی قابل بسته شدن می باشد و حداقل فضای ممکن را اشغال می کند .
  • نصب سریع
    سازه این سایبان ها به صورت پیچ و مهره ای طراحی و ساخته شده و در کمترین زمان ممکن قابلیت مونتاژ و دمونتاژ شدن دارد .
  • تنوع در رنگ بندی
    پوشش این سایبان ها در رنگ های متنوع به صورت چند تکه از جنس pvc ضد رطوبت و حتی ضد حریق بنا به سفارش مشتری قابل تولید می باشد . در مواردی میتوان جهت تقویت تصویر نام تجاری خود یا ترویج یک کمپین بازاریابی خاص لوگو و نشان تجاری شرکت ها را بر روی پوشش سایبان چاپ نمود .
  • کیفیت فنی و ایمنی
    سازه این سایبان ها کاملا ایستا و مقاوم می باشد . حصول اطمینان از بالاترین استانداردهای کیفیت از آغاز تا پایان طراحی ، ساخت و نصب از خصوصیات منحصر به فرد تولیدات ما می باشد .
  • صرفه اقتصادی
    با توجه به کاربرد این سایبان ها ، از نظر اقتصادی نسبت به سازه ها و متریال های دیگر فوق العاده مقرون به صرفه می باشد .
11