____ ____ ____

سقف بازشو برقی

اردیبهشت 20, 1400

سقف بازشو برقی

سقف بازشو برقی

با سلام خدمت همه دوستان و خوانندگان عزیز امیدواریم که روزهای خوبی رو سپری کنید امروز با موضوع سقف بازشو برقی در خدمتتان هستیم پس اگر اطلاعات کمی نسبت به این موضوع دارید تا پایان با ما باشید .

سقف برقی :

سقف برقی کاربرد و طرفدار زیادی دارد در اصل یک سازه مدرن است که اکثرا در فضاهای رو باز مورد استفاده قرار می گیرد و به خاطر وزن سبکی که دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است .

و البته باید بگویم که به خاطر شکل ظاهری بسیار زیبایی که دارد اکثر طراحان در فضای خودشان از این نوع سقف ها استفاده می کنند .

خصوصیت خوبی که سقف های متحرک دارد این است که در تمام فضاها ، چه فضای کوچک و چه فضای بزرگ با سقف های تاشو پوشش داده می شوند .

و خصوصیت دیگر آن این است که از راه دور کنترل می شوند و میتوان آن ها را باز یا بسته نمود در ضمن طبق شرایط  آب و هوایی نیز طراحی می شوند .

حال میخواهیم به موضوع بعدی بپردازیم و آن اینکه اجزای اصلی سقف بازشو برقی چیست :

  • سازه ی پارچه ای متحرک
  • ریل یا همان تیر اصلی
  • موتور حرکت دهنده سازه
  • سیستم فرمان حرکت و توقف
  • باکس گیربکس انتقال قدرت به ریل
  • ستون جلو و تیر افقی بین آنها
  • سیستم نورپردازی و روشنایی
  • آبراه جلویی و دفع آن از ستون

این ها اجزای اصلی یک سقف بازشو برقی هستند که میتوان از آن ها استفاده کرد برای نصب این نوع از سقف ها باید مراحلی طی شود که در ادامه نیز به این موضوع خواهیم پرداخت

مراحل نصب سقف بازشو برقی :

در ابتدای کار برای نصب سقف برقی باید محل و یا همان محیط ، مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد سپس با استفاده از ابعاد به دست  آمده از محیط برای طراحی سقف گام بعدی را برمیدارند

عملیات نصب سقف نیز ممکن است از چند روز تا چند هفته طول بکشد زیرا بسته به محیط و اندازه ی آن دارد .

سقف بازشو برقی یکی از بی نظیرترین سقف ها می باشد که طرفداران بسیاری دارد و خوشبختانه تیم فنی روین دژ صفه نه تنها در این امر ( اجرا و نصب سقف بازشو برقی ) بلکه در تمام پروژه های خود موفق بوده و رضایت کامل مشتریان عزیز را در سابقه ی کاری خود دارد و این باعث افتخار ما است .

برای ارتباط با ما می توانید به قسمت تماس با ما بروید و از آن طریق با ما در تماس باشید .

می خواهیم در این قسمت کاربرد سقف بازشو برقی را نام برده و هر کدام را تا آنجایی که زمان است برای شما توضیح دهیم

کاربرد سقف های بازشو برقی :

  • فضاهای باز مجتمع تجاری
  • هتلها
  • کافه ها
  • تالارها
  • رستوران ها و …

سقف برقی برای فضاهای باز مجتمع تجاری :

ساختمان های تجاری اکثرا دارای فضاهای بازی هستند که استفاده درستی از آن ها نمی شود و این امر موجب شده تا اکثر مشتریانی که در این فضاها مشغول به فعالیت هستند به ما روجوع کرده و برای زیباتر کردن فضای موجود و همچنین استفاده از این فضاها برایشان ایده هایی را مطرح کنیم

به خوبی می توان با استفاده از سقف های برقی از این فضاها در مجتمع های تجاری استفاده کرد .

سقف برقی برای هتل ها:

خوشبختانه در تعطیلات مسافران زیادی به سفر می روند و از هتل ها استفاده می کنند .

چند ماه پیش یکی از مدیران هتل های معتبر اصفهان به شرکت ما آمد و به دنبال چیزی برای تنوع و همچنین جذب مسافران عزیز بود . تا اینکه با بررسی و نظارت تیم فنی رویین دژ صفه قرار بر این شد که از فضاهای هتل استفاده دو چندان شود زیرا یکی از کاربردهای سقف متحرک برقی محافظت مسافران و افراد در برابر نور آفتاب ، سرما ، بارش باران ، گرما و خیلی از عوامل دیگر است .

خوشبختانه این پروژه به خوبی انجام شد و یک فضای زیبا و دلچسب متناسب با دکوراسیون هتل ایجاد شد که هم کارکنان هتل از آن لذت می بردند و هم مسافران عزیز و دوست داشتنی .

 

 

کاربرد سقف بازشو برقی برای رستوران ها و کافه ها :

در رستوران ها اکثر به دنبال فضایی دلنشین ، آرامش بخش و زیبا می گردند تا از ساعاتی که در آنجا برای صرف غذا سپری می کنند خاطره ی خوبی داشته باشند

این امر موجب شده تا صاحبان رستوران ها و کافه ها به دنبال ایجاد فضایی برای مشتریان خود باشند تا کمال آرامش و لذت را ایجاد کند و رضایت کامل مشتری را به همراه داشته باشد

شرکت رویین دژ صفه با عملکردی قوی و تجربه ی کافی در این زمینه می تواند انتخاب مناسبی برای رستوران دار ها و کافی شاپ ها باشد .

با ما شما می توانید بهترین انتخاب را برای ایده های خود و جذابیت هایتان داشته باشید .

ما طراحی و ایجاد سایبان ها متحرک را در قالب های گوناگون سازه ای  انجام می دهیم . برای کامل شدن پکیج این سایبانها تجهیزات دیگری از قبیل سیستم روشنایی ، شیشه های اسلایدینگ ، پرده کابلی ، زیپ پرده و شاتر پنچره را با نگرشی نو آورانه و کاربردی طراحی و تولید میکنیم

محصولات ما ترکیبی از استراتژی و طراحی، خلاقیت، تحقیق و نوآوری است که از طریق شبکه ای از فروشندگان معتبر در دسترس شما هستند

و خوشبختانه مشتریان عزیز رضایت کامل را از مجموعه ی رویین دژ صفه دارند و این برای ما کافی است .

برای ایجاد یک فضای دلنشین چه در خانه و یا چه در محل های دیگر می توانید روی ما حساب کنید .

شرکت رویین دژ صفه با سابقه ی درخشان خود به خوبی اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کرده و این باعث خوشحالی ما می باشد که توانسته ایم خدمتی کرده باشیم .

امیدواریم که فضای اطرافتان همانند دل هایتان پر از عشق و صفا باشد .

برای مشاوره ی رایگان می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما ارتباط بگیرید ، کارشناسان رویین دژ صفه پاسخگوی شما خواهند بود .

شرکت مهندسی رویین دژ صفه در کنار لحظه های ناب زندگیتان است .

مجله رویین دژ
درباره تیم رویین دژ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • چهار + هشت =