____ ____ ____

سقف متحرک اتوماتیک با ریموت کنترل

اردیبهشت 25, 1400

سقف متحرک اتوماتیک با ریموت کنترل

سقف متحرک اتوماتیک

 

با سلام خدمت دوستان و خوانندگان عزیز امروز میخواهیم در رابطه با موضوع سقف متحرک اتوماتیک با ریموت کنترل کمی با هم صحبت کنیم .

اگر اطلاعات کمی نسبت به سقف های متحرک دارید و یا اگر قصد سفارش و نصب این گونه از سقف ها در فضاهای منزل و یا کسب و کار خودتون رو دارید پس همراه ما باشید تا در این مقاله به مباحث مربوطه بپردازیم .

سقف اتوماتیک متحرک :

در مورد این نوع سقف باید بگویم که سیستمی مدرن است که فضای بیرون را به تمام جزئیات به داخل می آورد و لذت را به شما می بخشد .

در هر کدام از روزها و ماه ها و یا فصل های سال در زیر این سقف ها بنشینید احساس می کنید در فضای بیرون با همان شور و اشتیاق و لذت از هوا و بوی طبیعت ایستاده و یا نشسته اید .

حتی لذتی دو چندان دارد . . .

امروزه به خاطر گران بودن مصالح ساختمان و عوامل دیگر افراد زیادی به سراغ سقف اتوماتیک با ریموت کنترل ( سقف ریموت دار ) آمده اند و این چنین سقف ها طرفداران مخصوص به خود را در زمان کمی به دست آورده است .

نصب سقف اتوماتیک ریموت دار

نصب سقف اتوماتیک یکی از مراحل بسیار مهم برای کارفرما است

نصب و راه ‌اندازی سقف متحرک در محیط‌های مختلف به بررسی‌های دقیق مهندسی نیاز دارد . در مرحله اول مهندسین برای اندازه ‌گیری‌ های لازم از مکان مورد نظر بازدید می‌کنند سپس با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی منطقه، طراحی‌های لازم را انجام می‌دهند . در مرحله بعد سازه سقف برقی نصب و راه‌اندازی می‌شود . تمامی مراحل نصب سقف اتوماتیک ریموت دار باید با به طور دقیق اجرا شود تا کارفرما در اجرای آن به مشکل بر نخورد .

سفارش سقف اتوماتیک

زمانی که یک فضای غیر قابل استفاده با نصب و راه اندازی یک سقف برقی به محیطی سودمند تبدیل می‌شود ، همگی به اهمیت بالای سقف اتوماتیک پی می برند .

در هنگام سفارش سقف تاشو دقت لازم را داشته باشید تا در زمان اجرا به مشکل برنخورید. در سفارش سقف اتوماتیک باید کیفیت بالای اجزای تشکیل‌ دهنده سقف را در نظر گرفت. سقف اتوماتیک به دلیل داشتن اجزای مختلف از جمله موتور ،  پوشش اصلی و ریموت سازه‌ ای پیشرفته به شمار می‌ رود . اگر هر کدام از این‌ ها مرغوبیت بالایی نداشته باشند در مدت‌ زمان کوتاهی در اثر استفاده ، از بین می‌روند .

سقف اتوماتیک را باید از شرکت‌ های معتبر تهیه کرد و برای نصب و راه ‌اندازی آن نیز با کارشناسان با تجربه مشورت کرد.  سقف اتوماتیک با هر شرایط آب و هوایی و در هر فضایی مانند رستوران ، استخر ، فضای سبز ، بام ، پاسیو ، بالکن ، تراس ، پارکینگ و حیاط ، استادیوم ورزشی ، گلخانه و … می ‌تواند ساخته شود .

سقف اتوماتیک که با نام سقف متحرک برقی نیز شناخته می‌شود سازه ‌ای مدرن و پرکاربرد در صنعت ساختمان ‌سازی امروز است که به عنوان پوشش ثانویه در بخش‌های مختلف ساختمان نصب می‌شود و با توجه به تنوع آب و هوایی هر منطقه از مواد اولیه و پارچه سازگار با آن منطقه استفاده می‌شود .

باز و بسته شدن سقف با توجه به سفارش کارفرما به دو صورت دستی و اتوماتیک موتوردار با کنترل از راه دور امکان‌پذیر است .

پارکینگ بدون سقف برای ماشین پارک شده محیطی امن و سالم نخواهد بود . آلاچیق روباز را در زمان گرما و سرما زیاد ، نمی‌توان استفاده کرد و لذت برد .

استخر روباز در فصول سرد و بارندگی قابل بهره‌ برداری نمی‌باشد .

زمان بارندگی که داخل رستوران روباز نشسته ‌اید متوجه ضرورت وجود سقف متحرک برقی می‌شوید .

نصب سقف متحرک اتوماتیک با ریموت کنترل برای همه محیط‌ های گفته شده مانند رستوران ، استخر ، پارکینگ و … ضروری می‌ باشد زیرا بهره‌ وری از این محیط‌ ها اگر بدون سقف باشند مشکل یا غیرممکن می‌شود .

شرکت رویین دژ صفه با استفاده از تمام موارد فنی و داشتن یک تیم قوی می تواند انتخاب خوبی برای دوستداران این نوع از سقف ها باشد .

برای مشاوره با ما ارتباط بگیرید.

نحوه عملکرد سقف متحرک اتوماتیک با ریموت کنترل

موتور استفاده شده در این سقف در لوله‌هایی که عایق رطوبت هستند قرار دارند تا عمری طولانی داشته باشد.

اجرای سقف متحرک اتوماتیک بسته به کاربری محیط از جنس‌های متفاوت انتخاب می‌شود.

پس از طراحی سقف ، نصب و اجرا توسط متخصصین شرکت‌های تولیدکننده انجام می‌شود . هنگام نصب نحوهٔ استفاده آن به مشتری آموزش داده می‌شود .

انواع سقف اتوماتیک

سقف اتوماتیک با توجه به مواد اولیه به کار رفته ، در مدل‌های مختلفی پارچه‌ای ، فلزی و … طراحی و تولید می‌شود .

سقف فلزی برای فضاهای مختلف مانند رستوران ، کافه ، بالکن ، پاسیو ، پارکینگ، و… قابل استفاده می‌باشد .

سقف متحرک آلومینیومی

این سقف‌ها از ورق‌های آلومینیوم تشکیل شده‌اند و به خاطر قابلیت حرکت محوری و تنظیم میزان نور ورودی از سقف بسیار پرطرفدار هستند .

سقف متحرک پارچه‌ای

سقف اتوماتیک پارچه‌ای از یک پوشش پارچه‌ ای و آلومینیومی تشکیل شده که بر روی ریل حرکت می‌کند . سقف پارچه ‌ای نسبت به انواع دیگر سقف متحرک ساده‌تر ، سبک‌تر و مقرون به صرفه تراست .

این سازه پارچه‌ ای ضد آب علاوه بر این که مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت دارد ، دارای انعطاف زیادی هم می‌ باشد که کاربرد آن را زیاد می‌کند .

سقف برقی پارچه‌ای ایده آل برای کافی‌شاپ و رستوران است همچنین استفاده از آن به عنوان سایبان تراس یا بام شیک و جذاب است.

از طراحی‌های سازه‌های مدرن و امروزی که مزایای زیادی هم دارد، سقف متحرک اتوماتیک است.

هر زمان که مایل باشید می‌توانید سقف متحرک را ببندید و از محیط روباز نهایت لذت را ببرید و هنگامی که شرایط آب و هوایی نامساعد است و نور شدید آفتاب ، باد ، باران و برف شما را آزار می‌دهد به راحتی با ریموت و کنترل از راه دور می‌توانید سقف متحرک را باز کنید .

مشخصات فنی سقف متحرک چیست؟

سقف متحرک پارچه ‌ای مانند پرده باز و بسته می‌شود .

در مدل دیگری ، کل سازه مانند درب ریلی بزرگ به حالت کشویی و با دو ریل باز و بسته می‌شود.

اسکلت اصلی سقف متحرک که با محیط بیرونی در تماس است ، با عملیات رنگ‌ آمیزی از تغییرات احتمالی آن‌ها مانند سیاه شدن ، تغییر رنگ یا هر عامل مخرب دیگری محفوظ می‌ماند .

در هر مدل ، سقف اتوماتیک از تعداد معینی قطعه تشکیل شده که با اتصال آن‌ها به یکدیگر، سقف ساخته میشود . از خصوصیات طراحی قطعات ، منظم بودن ساختار اصلی آن‌ها است. ساختار منظم سقف متحرک به شکل مربع یا مستطیل، جمع شدن یا باز شدن سقف را راحت‌ تر می‌کند.

دلایل استفاده از سقف اتوماتیک

  • جلوگیری از پوسیده و فرسوده شدن مبلمان به دلیل قرار گرفتن زیر نور خورشید
  • مقرون به صرفه بودن به دلیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • ایجاد سایه در مقابل نور شدید خورشید و خنک‌تر کردن هوا
  • انعطاف‌پذیری و تطبیق با شرایط محیطی و آب و هوایی
  • عملکردی عالی در تمام فصول سال
  • بخشیدن زیبایی چشم ‌نواز به محیط
  • ایجاد فضای وسیع ‌تر

سقف اتوماتیک را از کدام شرکت تهیه کنیم؟

سقف متحرک با در نظر گرفتن نوع کاربری و سفارش مشتری به صورت مکانیکی یا با ریموت کنترل باز و بسته می‌شود .

به منظور کاهش هزینه کارفرما عمل باز و بسته شدن سقف می‌تواند به صورت مکانیکی و با دست انجام شود .

بنا بر نیاز و سلیقه خود می ‌توانید تزئینات داخلی را برای سقف سفارش دهید.

متراژ محیط ، تعداد ریل‌ها ، چرخه‌ای ریل ، پایه‌های فلزی ، جنس پروفایل ، مساحت سقف از عوامل تأثیرگذار در قیمت نهایی پروژه نصب سقف متحرک هستند .

بهترین راه برای سفارش و تهیه این نوع سازه‌ها ، مراجعه به شرکت‌ های مهندسی فعال و معتبر در این زمینه است .

مجموعه مهندسی شرکت رویین دژ صفه با برخورداری از نیروهای مجرب آماده ارائه خدمات جهت اجرا سقف برقی در سراسر ایران می‌باشد .

میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با ما ارتباط بگیرید .

شرکت رویین دژ صفه بهترین ها را برای شما عزیزان آرزومند است .

 

 

مجله رویین دژ
درباره تیم رویین دژ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 4 × پنج =